Na wstępie witam Was bardzo serdecznie, jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być tu z Wami. Mam nadzieje, że będzie to czas bardzo kreatywny i inspirujący.

Przygotowałam dla Was tutorial, który obrazuje proces tworzenia poniższej teczki na moje akwarelowe mazidła.



W projekcie postawiłam na teksturę pracy oraz bardzo prostą kompozycję. Myślę, że sami zauważycie, że w przypadku tego projektu same wycinanki nie mediowane Artistiko przepięknie ozdobiłyby teczkę. 

W technice mixed media jest kilka ważnych zasad, jedną z nich jest nałożenie gessa na papier! Tak, nie ma innej opcji,  nie licząc żel medium, ale na nim media inaczej rozprowadzają się i reagują z podłożem. Podstawą prac mixed media jest gesso. W swojej pracy użyłam gessa białego, którego zadaniem jest chronienia kartonu przed rozmoknięciem i nadmiernym wchłanianiem mediów. Ponadto gesso zostało użyte w pracy jako kolor.

W tłach teksturowych istotne są pasty modelujące, satynowe, teksturowe. Ja użyłam strukturalnej, satynowej i gruboziarnistej pasty. Myślę, że polubicie te produkty ! Nadają one przestrzenności i charakteru. W prosty sposób zapełniacie przestrzeń w pracy, modelujecie kształt wizualny. 

Pomimo że uwielbiam złoto i w żadnym projekcie nie może go zabraknąć, postawiłam na matowe farby, na koniec podkreśliłam pastami satynowymi detale.

I jak podoba Wam się teczka?
Jeśli macie pytania śmiało pytajcie.

Karolina Bukowska 


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty