Ptasia budka

Witajcie!
Dziś przybywam z pomysłem na wykonanie ptasiej budki. Nasza kolekcja 'Easter time' 'Wielkanocny czas' w połączeniu z domkami (dostępnymi od dawna w sprzedaży) wypada świetnie. Można by nawet stwierdzić, że to mały kurnik... w nieco wielkanocnej odsłonie:))


Czasami zdarza się, że wykorzystuję np. zające czy inne elementy hdf osobno i zostają mi wolne podstawki. Tym razem jedną z nich postanowiłam użyć, jako podstawy do mojej ptasiej dekoracji. 


Wszystkie elementy baaardzo delikatnie zagessowałam i jako tło wykorzystałam stemple Primy z pięknymi kwiatami (które też idealnie sprawdzą się do kolorowania np. akwarelkami).


Następnie wszystkie tak przygotowane elementy - domek, kurki, tło paski, motylki, jajka i listki nakleiłam za pomocą gem medium. W niektórych miejscach znalazł się też sizal i odrobina gazy. Prace są przez to bardziej przestrzenne.


Całość kolorowałam mgiełkami Daily Art, ale tylko w okolicach kurek. Po wysuszeniu wszystko pochlapałam. Można wykorzystać do tego tusze Splash, farby akrylowe, mgiełki, a nawet gesso zmieszane z wodą. Możliwości jest bardzo wiele:)) Pytacie często czy chlapać - tak, to z pewnością bardzo dobre rozwiązanie!


W moim 'kurniku' pojawiły się też papierowe kwiatuszki i trochę mchu. Choć myślę, że 'kropeczką nad i' były stemple z tekstem. Wybrałam do tego dwa rodzaje - z dużym odręcznym pismem i malutkim drukowanym.



Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty