Na okrągło...

Dziś witam się z Wami mixed mediową zawieszką!
Moje ostatnie inspiracje wykonane z nową kolekcją 'With LOVE' były zdecydowanie bardzo papierowe, teraz przyszedł czas na farby, mgiełki, gesso i duuużo hdf-ów.


Postawiłam na okrągłe elementy. Tym razem w naszej miłosnej kolekcji znalazło się wiele dodatków z serduszkami, ale też z kołami, aby jeszcze łatwiej i przyjemniej komponowały się w jedną całość. 


Duża i mała baza kołowa, do tego dymki, strzałki i serducha w kołach <3 Uwielbiam wykorzystywać w swoich pracach napisy, także i tego nie zabrakło w tym projekcie. Do pokolorowania zawieszki wykorzystałam mgiełki i dużo wody, aby kolory nie były zbyt intensywne. Po wysuszeniu i gessowaniu na biało całości, niektóre elementy pokryłam woskami Daily Art. Pięknie się mienią i dają metaliczny efekt.


Aby stworzyć teksturę wykorzystałam mikrokulki, a w niektórych miejscach naniosłam pastę śniegową. Jej nieregularne drobinki dają bardzo ciekawe efekty po wyschnięciu.


Mam nadzieję, że macie masę pomysłów na wykorzystanie naszej nowej kolekcji!
Do zobaczenia następnym razem,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty