Ślubny album

Witajcie,

Sezon ślubów w pełni. W końcu lato to idealna pora na ślub i piękne słoneczne zdjęcia. Dzisiaj chciałbym się z Wami podzielić albumem ślubnym, który jest prezentem rocznicowym dla mojej siostry.
Wykonałam dla Was krótki i prosty tutorial, żebyście mogli zaczerpnąć odrobinę inspiracji dla Waszych ślubnych projektów. Całość jest utrzymana w kolorystyce brązów i beżu, bo taką też oprawę miały dodatki ślubne, które nieskromnie dodam wykonałam :)
W Artistiko znajdziecie mnóstwo idealnych napisów i miłosnych dodatków, które z łatwością wkomponujecie do Waszych prac, jak również albumy w różnych rozmiarach do których będziecie mogli dodać swoje ulubione zdjęcia.






Zapraszam na tutorial.

Na początku proponuje pozbierać wszystkie zdjęcia, napisy i papiery które będą oprawa Waszego albumu.




Zaczynamy od wykonana i ozdobienia naszej okładki.Ja postawiłam na odrobinę mediów i klika różnych odcieni kolorystycznych. 


Na powierzchnie bazy nakleiłam wybrany papier, ozdobiłam metalowymi narożnikami, pocieniowałam brzegi i pochlapałam białym tuszem. 


Na jego centralny punkt nakleiłam zmediowane Artistkikowe serce do którego użyłam białego gesso, maski w kółka, kawałków starej książki i odcieni brązów i błękitów w mgiełkach. 







Po stworzeniu naszej okładki przechodzimy do tworzenia naszego albumu.
Na początku wybrałam papiery, które przycięłam do rozmiaru kart z albumu następnie wszystkie karty potuszowałam i pochlapałam białym tuszem.Kiedy wszystkie karty były już gotowe zajęłam się dopasowywaniem zdjęć i napisów z hdf-ów. Wszystkie napisy pomalowałam białym gesso i pochlapałam lekko białym tuszem.Zdjęcia nakleiłam na kosteczki dystansowe i dodałam gdzie nie gdzie białe kawałki sizalu.
A teraz zapraszam na zdjęcia mojej pracy.







W taki oto sposób powstał album rocznicowy dla siostry. Mam nadzieje, że tutorial Wam się przyda i zainspiruje.

Pozdrawiam cieplutko,
Agnes

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty