Dekoracja na Halloween / Halloween decoration

[PL]
Witajcie,
Dziś pokazuję Wam halloweenową zawieszkę na drzwi. Pracowałam z wspaniałymi hdf od Artistiko z nowej kolekcji. Na bazę nałożyłam maskę murek, wszystko pokryłam czarnym gesso.  Potem pomalowałam pracę metalicznymi farbami,  następnie nakleiłam pozostałe elementy, a po wyschnięciu przeciągnęłam lekko białym gesso - metodą suchego pędzla.
Życzę miłego tworzenia!

[ANG]
Hello everyone!
Today I show you my Halloween Welcome door sign. Have been working the gorgeous hdf by Artistiko. I put on a mask for the base, all was covered with black gesso. I used metallic painst to colour our elements  the work, and glued other elements - after drying I put a bit of white gesso.
Wish you happy crafting!









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty