Zimowy czas / winter time

[PL]
Witajcie,
Dzisiaj przygotowałam dla Was kompozycję świąteczną z kwiatami z foamiranu i prezencikami.
Na początku, wspaniałą choinkę od Artistiko zagessowałam i nałożyłam maskę jemioła, następnie nakleiłam hdf lampki również od Artistiko oraz skrzydła z odlewu.
W projekcie wykorzystałam hdf gwiazdki i napis "Zimowy czas".
Życzę miłego tworzenia :)

[ANG]
Hey Everyone,
Today, I've created a Christmas composition with flowers and gifts.
First I've altered amazing Christmas tree by Artistiko. I used mistletoe mask and glued hdf Christmas lights and wings.
In the project I used hdf stars and inscription "Zimowy czas".
I have to say I really enjoyed creating this.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty