Świąteczne maluchy / Christmas Little ones

Zauroczyłam się najmniejszymi z bombek z ramką Artistiko. 

Koniecznie coś musiałam z nimi zrobić. Postanowiłam ozdobić je w bardo delikatny, oszczędny sposób. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.

Bazy zagruntowałam gesso, a następnie pomalowałam białą farbą kredową. Potem zdarłam farbę, przykleiłam połówki sanek i obsypałam śniegiem. 

Jeszcze prosty sznurek zawiązany w kokardę, biały dzwoneczek i voila. Mam nadzieję, że podoba Wam się moje małe słodkie shabby.

I fell in love with the smallest of the bauble with the frame from Artistiko.

I had to do something with them. I decided to decorate them in a very delicate, economical way. I hope you like them. 

I primed the base with gesso, and then painted with white chalk paint. Then I peeled off the paint, glued half a sled and covered with snow.

Still a simple string tied in a bow, a while bell and voila. 
I hope You like my little sweet shabby.











Buziaki- Wasza / Kisses – Your
Karola
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty