Domek w kwiatach / A house in flowers

Hej witajcie :)

Robiłam ostatnio trochę porządków w moich zbiorach artistikowych hdf-ów i... trafiłam na bazę dawno nie używaną :) A te domki są przecież takie wdzięczne, sprawdzają się w pracach na każdy sezon. 


Ostatnio lubię szczególnie pracować z czarnym gesso, a dawno z kolei nie sięgałam po mgiełki, więc postanowiłam w tej pracy połączyć te dwa media. I oto jest: domek z okienkiem i okiennicami, z mnóstwem kwiatów, latarenkami i ptaszkiem. 

Obojętnie jaki projekt z hdf-ów mam w głowie, zawsze znajdę odpowiednią do niego maskę wśród tych artistikowych. Tu wykorzystałam murek i gałązki:). Całą praca wykończona woskiem metalicznym.

Hi hello :)

Recently, I've been doing some cleaning in my hdf Artistiko collections and... I came across a base that hasn't been used by me for a long time :) And these houses are so grateful, they work well for every season.


Recently I particularly like working with black gesso and in a long time I haven't reached for the mist, so I decided to combine these two media in this work. And here it is: a house with a window and shutters, with lots of flowers, lanterns and a bird.

No matter what hdf project I have in my head, I will always find a stencil suitable for it from Artisitko. Here I used a wall and twigs :) All work finished with metallic wax.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty