HDFkowy domek - Gosia Metryka gościnnie

Witajcie ponownie!
Mam dla Was dziś drugą inspirację z HDFków Artistiko :-)
Tym razem wybrałam domek z serduszkiem:


Brakuje mi jeszcze sznureczka, ale miejsce w swojej pracowni na tę dekorację już mam :-)


Znów pobawiłam się kolorami, jak przy pierwszej inspiracji, ale tu postawiłam na zieleń ( duuuużo zieleni ), róż i odrobinę czerni oraz bieli.
Do tej pracy także zrobiłam róże z foamiranu! Rozkręcam się hihi:


Tradycyjnie wykorzystałam sizal i dość mocno pochlapałam całą pracę. W pierwszym zamyśle całość miała być zielona, ale jednak jakoś tak stwierdziłam, że z dodatkiem różu będzie lepiej. I chyba jest, prawda? ;-)





Mam nadzieję, że taka wersja domku z HDF Wam się podoba :-)

Do zobaczenia następnym razem! ( tak, tak, szykuję coś jeszcze )
Pozdrawiam,

Gosia
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty