Pamiątka pewnego spaceru/A souvenir of a walk

Witajcie,

Mój najnowszy projekt, to pamiątka pewnego spaceru. Tym razem pamiątka przybrała formę layoutu. 

Bazą projektu jest przepiękny papier z kolekcji Vintage Meadow, użyłam również elementów do wycinania z tej kolekcji. Papier pokryłam bezbarwnym gesso, zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski, a następnie pokolorowałam mgiełkami. Kompozycję ułożyłam z HDF-ków z kolekcji Machinery oraz papierowych kwiatów. Pracę wykończyłam dodając wstążeczki.

Pogoda wreszcie zachęca do spacerów, więc tego typu pamiątek na pewno zrobię więcej.

Hi,

My latest project is a memento of a walk.This time I made a layout.

 I used beautiful papers from Vintage Meadow collection. At the beginning I applied clear gesso on the paper and made a pattern with a mask. Then I colored paper with mists. I made the composition with HDF elements from Machinery collection and paper flowers. At the end, I added some ribbons.

The weather encourages to go for walks, so I will definitely do more of this type of souvenirs.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.twitter.comwww.instagram.comwww.pinterest.com

Komentarze

Popularne posty