Magiczny las / Magic forest

Witajcie!

Dziś ja chciałabym pokazać wam – po raz pierwszy – mój projekt z materiałami Artistiko. Wybrałam drzewo, w którym zakochałam się, gdy tylko je zobaczyłam. Wymarzyłam sobie magiczny, rozświetlony nocny las. Aby uzyskać taki efekt, użyłam czarnego gesso, wosków, pasty pozłotniczej i proszków pearl pigment, czarnego tiulu oraz mnóstwa brokatu i cekinów.

Hello!

Today I would like to show you - for the first time - my project with Artistiko materials. I chose the tree that I’ve fallen in love with as soon as I saw it. I had a dream about a magical, illuminated night forest. To achieve this, I used black gesso, waxes, gilding paste and pearl pigment powders, black tulle and lots of glitter and sequins.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty