Dekoracja wielkanocna / Easter decoration

Hej,

Wielkanoc coraz bliżej… Czas już na przygotowanie dekoracji. Dziś pokażę Wam dekorację, którą wykonacie bez użycia mediów. Do wykonania jej wykorzystałam zarówno elementy hdf jak i tekturki z kolekcji wielkanocnej oraz wiosennej. Kurkę i koguta osadziłam na wianku, który wykonałam z suszonych traw, sizalu, kory i właśnie roślinnych tekturek. Dookoła rozmieściłam jajka i dołożyłam drobne kwiatuszki i wstążki z juty. Za podstawę posłużył mi starszy, niewielki drewniany pojemnik, który okleiłam korą.

Hi,

Easter is getting closer... It's time to prepare the decorations. Today I will show you a decoration that you can make without the use of media. To make it, I used both hdf elements and chipboards from the Easter and spring collections. I placed the hen and the rooster on a wreath, which I made of dried grass, sisal, bark and plant chipboards. I placed eggs around it and added tiny flowers and jute ribbons. I used an older, small wooden box, which I covered with bark, as the basis.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty