Ślubny album harmonijkowy / Wedding accordion album

Witajcie,

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ślubny album harmonijkowy. Sięgnęłam oczywiście po ślubne nowości tekturkowe. Album pomieści zdjęcia 10x15 cm w orientacji pionowej. Dodatkowo na stronach okładkowych zrobiłam dwie kieszenie, do których można włożyć np kartkę z życzeniami czy podarunek pieniężny. Na każdej ze stron zbudowałam niewielką kompozycję na foliowej opasce. W tych niewielkich kompozycjach użyłam tekturki i elementy wycięte z dodatków do kolekcji. 

Hello,

For today's inspiration, I have prepared a wedding accordion album. Of course, I reached for wedding cardboard novelties. The album will hold 10x15 cm photos in portrait orientation. In addition, on the cover pages I made two pockets, into which you can put, for example, a greeting card or a cash gift. On each page I built a small composition on a foil band. In these small compositions I used cardboard and elements cut out from additions to the collection.








Komentarze

Popularne posty