Upiorne zamczysko / Spooky castle + YouTube TUTORIAL

Cześć, tu Dzika Fossa,

Baza strasznego domku z halloweenowej kolekcji Artistiko jest po prostu rewelacyjna. Wystarczy dodać kilka elementów i mamy nawiedzony zamek:) Ja zbudowałam kompozycję z hdf-ek i odlewów, które trochę podkolorowałam i to w zupełności wystarczyło.

Na początek zamalowałam bazę biały gessem i położyłam na niej cienki papier. Następnie odlewy i hdf-ki, trochę fluidów akrylowych i na koniec wosk, który dodał odrobinę blasku.

Zobaczcie na tutorialu!


Hi, this is Dzika Fossa,

The spooky house base from the Artistiko Halloween collection is simply amazing. Just add a few elements and we have a haunted castle :) I built a composition from HDF boards and casts, which I colored a bit and that was completely enough. First, I painted the base with white gesso and placed thin paper on it. Then castings and HDFs, some acrylic fluids and finally wax, which added a bit of shine.









Komentarze

Popularne posty