Jaś i Małgosia – bajkowa inspiracja / Hansel and Gretel – fairy tale inspiration

Cześć, tu Dzika Fossa

Kto z nas nie zna bajki o Jasiu i Małgosi? Gdy zobaczyłam cudną bazę chatki z najnowszej, świątecznej kolekcji – od razu ujrzałam piernikowy domek.

Spód bazy pomalowałam na kilka odcieni brązu, przez maskę położyłam białą farbkę a wierzchnią część bazy pomalowałam na biało, żeby imitowała lukier. Dodałam troszkę wycinanych z papieru łakoci oraz słynne rodzeństwo. Bazę udekorowałam leśnymi dodatkami, małymi szyszeczkami i chrobotkiem. Podoba się Wam nie świąteczne zastosowanie piernikowej chatki?

Hello, this is Dzika Fossa

Who among us doesn't know the fairy tale about Hansel and Gretel? When I saw the wonderful cottage base from the latest Christmas collection, I immediately saw a gingerbread house. I painted the bottom of the base in several shades of brown, put white paint through the mask and painted the top part of the base white to imitate icing. I added some paper-cut sweets and famous siblings. I decorated the base with forest accessories, small pine cones and a rustle. Do you like the non-Christmas use of a gingerbread house?






Komentarze

Popularne posty