Wielkanocny stojaczek na pisanki / Easter egg stand

Witajcie kochani!!!

W powietrzu już czuć zapach wiosny. Wielkimi krokami zbliżają się święta Wielkanocne, dlatego właśnie dziś przychodzę do Was z inspiracją na świąteczny stojaczek na pisanki - nowość w asortymencie Artistiko.

Bazę złożyłam (jak to zrobić pokazywałam już jakiś czas temu - dlatego zapraszam na filmik dostępny na YouTube), pomalowałam białym gesso a następnie pastą pękającą i pastą piaskową. Dodałam tekturki, hdf-ki oraz trochę kuleczek 3d. Całość pomalowałam farbą akrylową w kolorze miętowym oraz dodałam trochę cienia używając czarnej fabry akrylowej. Po wyschnięciu całość delikatnie pobieliłam metodą suchego pędzla. 

Jak Wam się podoba? 


Hello dears!!!

You can already feel the smell of spring in the air. Easter is fast approaching, so today I am coming to you with an inspiration for a festive Easter egg stand - new in the Artistiko assortment.

I assembled the base (I showed you how to do it some time ago - that's why I invite you to watch the video available on YouTube), painted it with white gesso and then cracked paste and sand paste. I added cardboard, HDF and some 3D balls. I painted the whole thing with mint acrylic paint and added some shadow using black acrylic paint. After drying, I gently whitened the whole thing using the dry brush method.

How do you like it?









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty