Stojak na telefon z papierem ryżowym Artistiko / Phone stand with rice paper

Cześć, dziś przygotowałam inspirację z nowościami od Artistiko - pięknym papierem ryżowym ozdobiłam najnowszą bazę - stojak na telefon. 
Bazę najpierw zagruntowałam, odbiłam szablon, całość pomalowałam białą farbą akrylową. Następnie nakleiłam papier ryżowy i wszystko kilkakrotnie polakierowałam. Do wykończenia użyłam patyny olejnej, złotego wosku oraz metalicznej złotej farby, którą podkreśliłam kontury kwiatów. 
Ciekawa jestem Waszych pomysłów na tą fantastyczną bazę! 
Pozdrawiam, Marta. 

Hi, today I prepared an inspiration with novelties from Artistiko - I decorated the latest base with beautiful rice paper - a phone stand.
I first primed the base, reflected the stencil, painted the whole thing with white acrylic paint. Then I glued rice paper and varnished everything several times. For finishing, I used oil patina, gold wax and metallic gold paint, which I emphasised the contours of the flowers.
I am curious about your ideas for this fantastic base!
Best regards, Marta 







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty