Na pobudkę

Szczęśliwi czasu nie liczą...
Dlatego stary budzik zyskał nowe życie.. 


Przy rozkręcaniu budzika było dużo zabawy, jednak udało się :) Gdy baza była już gotowa mogłam przystąpić do zabezpieczenia całości białym gesso, które w pracach mixed-mediowych jest niezastąpione. 


Zegarek był czarny dlatego postanowiłam nałożyć 3 warstwy białego podkładu, następnie przyszedł czas na zbudowanie kompozycji oraz warstw. 


Wiele dodatków z masy plastycznej, kwiatki, trybiki, papier, mikrokulki oraz dodatki z kolekcji Hashtag od Artistiko to dopiero początek zabawy :)


Do zabarwienie całości użyłam rainbowcolor duo black i na koniec oczywiście znów białe gesso ;) Widać, że nie kłamię - jest ono niezbędne w tego typu pracach. 


Mam nadzieję, że mój budzik ucieszy niejedno oko ;)

Pozdrawiam Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty