Jesienny lampion z papierem ryżowym Artistiko / Autumn lantern

Zbliża się jesień, a wraz z nią długie wieczory. Dzięki przepięknym, jesiennym wzorom papierów ryżowych od Artistiko możemy stworzyć wiele nastrojowych dekoracji.
Ja tym razem ozdobiłam duży, szklany słoik. Pokryłam go spękaniami jednoskładnikowymi, następnie pomalowałam i nakleiłam wzory z dwóch cudownych arkuszy jesiennych papierów. Dodałam jeszcze HDF-ki i liście z masy samoutwardzalnej i jesienny, nastrojowy lampion gotowy. 
Mam nadzieję, że zainspiruję Was do stworzenia podobnej, jesiennej dekoracji.
Pozdrawiam,
Marta 

Autumn is approaching, and with it long evenings. With beautiful, autumn patterns of rice paper from Artistiko, we can create many atmospheric decorations.
This time I decorated a large glass jar. I covered it with one-component cracks, then painted and pasted patterns from two wonderful sheets of autumn papers. I also added HDFs and leaves from the self-hardening mass and the autumn, atmospheric lantern is ready.
I hope I will inspire you to create a similar autumn decoration.
Greetings,
Marta







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty