Jesienny orzech z papierem ryżowym Artistiko / Autumn walnut with rice paper

Zbliża się jesień. Z nowymi, jesiennymi papierami ryżowymi od Artistiko wraz z fantastycznymi HDF-kami stworzycie wyjątkowe dekoracje do domu. 
Bazą mojej pracy jest orzech z HDF, po zagruntowaniu i pomalowaniu nakleiłam na niego papier ryżowy nr 035 z pięknymi, jesiennymi bukietami. Nakładkę orzecha udekorowałam listkami i gałązką z HDF, które pomalowałam i podkreśliłam złotym woskiem. Na całą nakładkę nałożyłam farbę z proszkiem 3D dla uzyskania ciekawej faktury. 
Ja bardzo lubię jesienny klimat. A Wy tworzycie już jesienne ozdoby do domu?
Pozdrawiam,
Marta.  


Autumn is approaching. With new autumn rice papers from Artistiko along with fantastic HDF decor you will create unique home decorations.
The basis of my work is a walnut with HDF, after priming and painting, I glued rice paper No. 035 with beautiful autumn bouquets on it. I decorated the walnut overlay with leaves and a twig of HDF, which I painted and emphasized with gold wax. I applied 3D powder paint to the entire overlay for an interesting texture.
I really like the autumn atmosphere. And you are already creating autumn decorations for the home?
Regards,
Marta.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty