Zimowe róże

Prawie wszyscy mają już swoje zimowe choinki, mam więc i ja J. Bardzo podobają mi się podwójne choinki Kasi, więc skorzystałam z tego pomysłu i również wykonałam kompozycję z dwóch choinek – małej i dużej.


Do sprawy podeszłam jednak nieco inaczej. Wśród  zimowo-świątecznych dodatków są róże. I choć róża nie jest typowym zimowym kwiatem, to w kompozycjach świątecznych i śnieżnych prezentuje się równie uroczo jak gwiazdy betlejemskie.



Moje róże są ośnieżone i błyszczące, osadzone między szyszkami i aniołkami.



Mgiełką nadałam nieco koloru, a do tego całe mnóstwo brokatu – białego i srebrnego.


Oto moja choinkowa propozycja J
AnetaA


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

oraz:





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty