Mixed mediowa choinka

Lubicie Boże Narodzenie? A przygotowywanie świątecznych dekoracji? Ja bardzo! Uwielbiam ten czas, kiedy mogę zająć się własnoręcznym tworzeniem ozdób, zwłaszcza tych grudniowych... świątecznych... i oczywiście inspiracji na przedświąteczne warsztaty <3
Dziś mam dla Was dużą choinkę z artistikowej kolekcji  NA GWIAZDKĘ! W wersji mixed mediowej, pełnej dodatków z hdf.


Bardzo mi miło, że wielu z Was miało okazję obejrzeć ją podczas Ogólnopolskiego Craft Party w Poznaniu, na którym Artistiko miało w tym roku swój debiut wystawowy!


Inspiracja składa się z dwóch choinek - dużej bazowej i małej, która mam wrażenie dodaje jej uroku. Do tego pełno struktur i warstw, bez których nie wyobrażałam sobie tej pracy.


Znalazło się też tutaj wiele dodatków hdf, takich jak śnieżynki i ostrokrzewy. Wszystkie dodatki występują w różnych rozmiarach, przez co idealnie się komponują w całości pracy.



Nie mogło też zabraknąć napisu, a Cudowny Czas wydał mi się tutaj niezbędny. Całość w odcieniach brązu... nie da się ukryć, że to mój ulubiony kolor, dlatego używam go w większości prac.


Całość odpowiednio wygessowana, z odrobiną brokatu i blasku dla podkreślenia w kilku miejscach.

Ściskam,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty