Dwie strony choinki

I ponownie ja mówię Wam dzień dobry! Powoli zaczynamy myśleć o świętach, pojawia się coraz więcej świątecznych inspiracji, na blogach skrzy się i błyszczy… nie inaczej jest na naszym.


Od zawsze denerwowały mnie płaskie ozdoby do zawieszenia – z jednej strony piękne, kolorowe albo i nie ;), a druga strona płaska i bez ozdób i jak tu powiesić coś takiego w oknie? Którą stronę podziwiać ma ulica, a którą ja? 


Przygotowałam więc sobie mediową choinkę i ozdobiłam obie strony – można je ozdobić w podobny sposób lub każdą stronę inaczej. 



U mnie zobaczycie dwie różne. Jedna jest w bieli, a druga z odrobiną bordowej mgiełki, no i oczywiście pełno brokatu.



Pozdrawiam,
AnetaA


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty