Bombka z lalą

Z mojej strony tym razem świątecznie ♡♡ 
Uwielbiam ten czas brokat, brokat i jeszcze więcej brokatu i blasku ♡♡ to jest to co sprawia, że od razu czuję zbliżające się święta. 


Wykonałam uroczego kształtu bombkę łezkę w trzech rozmiarach z Artistikowej kolekcji 'na gwiazdkę'  do tego śnieżynki, ostrokrzewy i oczywiście napis. 


Kto mnie zna ten wie, że moja miłość do laleczek Gorjuss jest nieprzemijająca dlatego i w tym projekcie zagościła jedna z nich. 


Białe gesso, rainbow color, dużo brokatu, skrzydełka z masy plastycznej, multipurpose gel medium mikrokulki w dwóch rozmiarach - tego użyłam do stworzenia mojej pracy. 


Dajcie ponieść się fantazji, pamiętajcie, że święta to nie tylko zieleń czerwień i złoto. Zaszalejcie z kolorami ;) 


Ściskam gorąco 
Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty