Kwiecista bombka

Witam serdecznie
Święta już tuż tuż więc warto zabrać się moi kochani za tworzenie bożonarodzeniowych dekoracji.



Dla tego na dzisiaj w ramach inspiracji przygotowałam dla Was sporych rozmiarów bombkę, która powstała na bazie hdf dostępnej oczywiście w sklepie Artistiko. 




Całość utrzymałam w mroźnej, błękitnej tonacji. Nie byłabym oczywiście sobą gdybym nie przemyciła do pracy choć kilku kwiatków:)). I wybaczcie mi proszę nieobecność w mojej pracy kolorów typowo świątecznych ale ... ale czerwień to nie dla mnie:)



Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie oraz zapraszam do chwalenia się swoimi pracami z użyciem Artistikowych elementów. Oznaczajcie swoje prace na instagramie i FB (#artistiko lub @artistikopracownia) a na pewno Was znajdziemy.
Madośka


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty