Pudełko na prezent / Gift Box

Witajcie!

Ja jeszcze nadal w temacie świąt. Wykorzystałam kilka elementów HDF do ozdobienia zwykłego szarego pudełka na prezent.


W tle użyłam 2 maski: Sweterek oraz Śnieżynki. Z zestawów HDF wybrałam: Aniołka, Gałązki świerku, Głóg, Gwiazdę betlejemską, Gwiazdę, napis Xmas. 

Z tych HDF stworzyłam kompozycję, którą uzupełniłam plastrami pomarańczy, kulkami 3d, szyszkami oraz czerwonymi mikrokulkami. Nadałam kolorów mgiełkami i farbkami. Ostatecznie dodałam jeszcze czerwonych kamyków.

Welcome!

I'm still on Christmas climate. I used several Hdf elements to decorate a plain gray gift box.

In the background I used 2 stencils: Sweater and Snowflakes. From the Hdf sets I chose: Angel, Spruce branches, star of Bethlehem, Star and Xmas inscription. 

From these Hdfs I create a composition that I supplemented with orange slices, 3D balls, cones and red microphrases. I gave the colors with mist and paints. Finally I added red stones.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

  1. Ależ pięknie wyszło! Jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych cudowności w 2020 roku, i żeby wszystko Ci wychodziło takie, jak Ci wena podpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Schowałabym do niego małe świąteczne ozdoby - nie musiałabym ich później wszędzie szukać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pidelko widzę już po świętach, ale miło jest zobaczyć coś tak pięknego o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezentowe pudełko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊

      Usuń
  6. Och aniołek z tym serduszkiem tym serduszkiem zdobył moje serduszko. Piękna praca. ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też spodobał mi sie ten aniołek i nie mogło go zabraknąć.

      Usuń
  7. Piękne pudełko, mogłabym nawet bez zawartości takie dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ozdobiłaś to pudełko, super bardzo mi się podoba, jest cudne ❤️💕😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty