Świąteczna zawieszka / Christmas pendant

Hej, 

Świąteczna zawieszka HDF z okrągłej bombki z nakładką. Zawieszkę okleiłam papierem czerwonym w białe gwiazdki i zielonym z gałązkami świerkowymi. 

Na środku wkleiłam poinsecje z foamiranu. Dodałam gałązki głogu, które pobieliłam. Wycięłam małe bombeczki i gwiazdki. Na boku wkleiłam prezent, ktory również rozbieliłam. Na koniec użyłam drobniutkiego brokatu oraz mikrokulek, dla efektu blasku.

Hi,

I prepared a Christmas HDF pendant, a round bauble with an overlay. I covered it with red paper with white stars and green paper in spruce branches.

In the middle I added poinsettia from Foamiran and hawthorn branches. I cut out from paper small balls and stars. On the side I added a gift box. Finally, I used fine brocade and microbeads for the shimmering effect.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty