Prezent / Gift - Foto tutorial

Cześć Kochani! Hi loves! 

Postanowiłam zrobić dziś dla Was świąteczną dekorację na prezencie z kolekcji "Cozy Christmas" od Artistiko. 

I decided to make a Christmas decorations for you today on hdf - gift from Artistiko's "Cozy Christmas" collection.


Pracę zaczęłam od zagruntowania bazy białym gesso. Zagessowałam także dekory oraz tekturowe literki, które postanowiłam użyć w projekcie. 

I started my work by priming the base with white gesso. I also stamped decors and cardboard letters, which I decided to use in the project.


Pomalowałąm je na czerwono i zielono. 

I painted them red and green with paints. 


Prezent pomalowałam dwoma kolorami farb-białą kredówką oraz czerwoną (opuściłam miejca wokół okienek, gdyż zaplanowałam, że nakleję w tym miejscu papier scrapowy). 

The gift I painted with two colors of paint - white chalk paint and red paint(I left places around the windows, because I planned to stick scrap paper in this place)


Papier skrapowy nakleiłam za pomocą kleju do decoupage.

I attached the scrap paper with decoupage glue.


Całość zalakierowałam matowym lakierem. 

I painted everything with matt varnish.


Następnie pobrudziłam całość bitumem. Postanowiłam dodać nieco chlapnięć kredówką oraz ciut sztucznego śniegu.

Then I stained it with Pentart bitumen. I decided to add some splashes with the Americana Decor chalk paint and a bit of artificial snow. 


I voila. Prezent gotowy. Mam nadzieję, że dekoracja Wam się podoba i zrobicie sobie podobną.

And voila. The gift is ready. I hope you like the decoration and make yourself similar. 












Buziaki- Wasza Karola / Kisses - Your Karola


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty