Noworoczny Notes / New Year Notebook

Hej. 

Wielkimi krokami zbliża się do nas Nowy Rok, dlatego jako projekt dla Artistiko postanowiłam wykonać okładkę kalendarza, który będzie ze mną przez cały 2020 rok. 

Wybrałam piękne kwiaty i gałązki autorstwa Artistiko, które stały się główną ozdobą tego projektu. Zarówno okładkę jak i dekory pomalowałam czarnym gesso. Na okładkę nałożyłam go dość dużo aby po wyschnięciu została struktura. Pobawiłam się różnymi kolorami wosków. 

Dołożyłam ciut brokatu oraz dotsy i voila kalendarz gotowy. Mam nadzieję, że projekt Wam się podoba i ozdobicie także swoje kalendarze za pomocą dekorów od Artistiko.

Przy okazji życzę Wam aby Nowy Rok był lepszy niż mijający. Pełen zdrowia, radości, miłości i twórczej atmosfery. Szczęśliwego Nowego Roku 2020!


Hi. 

The New Year is approaching rapidly, so as a project for Artistiko, I decided to make a cover of the calendar that will be with me throughout 2020. 

I chose beautiful flowers and twigs by Artistiko, which became the main decoration of this project. I painted both the cover and the decors with black gesso. I put enough of it on the cover to keep the structure after dry. I played with the different colors of waxes. 

I added a bit of brocade and dotsy and voila calendar ready. I hope you like the design and decorate your calendars with Artistiko decors.

By the way, I wish you a better New Year than the passing one. Full of health, joy, love and creative atmosphere. Happy New Year 2020!











Wasza Karola / Your Karola

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty