Mroźna choinka

Witajcie kochani !
Za oknem piękna złota jesień, a u mnie bardzo mroźnie.
Już dziś zamawiam od 1 grudnia śnieg! Chciałabym aby było bajecznie biało, niczym w krainie lodu! 
Myślę, że dzisiejsza inspiracja oddaje klimat mojej fantazji.


Muszę przyznać, że jestem zaskoczona prostotą pracy z choinkami.  
Zachwycona jestem tłem, aniołkami i śnieżkami- idealnie nadają się do mediowania. 
Wielowarstwowe malowanie jest zabujcze dla zwykłych tekturek. 
Na moja szczęście Artistiko to hdf i mam wrażenie, że przetrwa wszystko - dlaczego ? Znacznie mniej chłonie wody niż mdf.


Na tło naniosłam gesso i paste modelującą.
W projekcie użyłam masek od Agaterii, nałożyłam kilka wzorów! Każdy wyszedł idealnie i nadał struktury oraz klimatu zimy.
Same śnieżki nałożone przez przy użyciu mojej ulubionej pasty śniegowej od daily art -zachwyca! 


Uwielbiam przestrzenne projekty, tu warto postawić na bardzo dobre żel medium, dzięki temu praca przetrwa wiele lat .


W projekcie postawiłam na sprawdzone pasty satynowe, farby matowe akrylowe. Tak! Uwielbiam miętowy kolor, idealnie komponuje się z każdym kolorem.
Do wydobycia wzoru użyłam wosków: złotego i brązowego. 
Całość obsypałam pudrem oraz brokatem. 
Pozdrawiam,
Karolina Bukowska



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

  1. Absolutnie bajeczna i nietuzinkowa kompozycja! Ideał pod kazdym względem! Jest Pani prawdziwą artystką! Pozdrawiam serdecznie i życzę magicznych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty