Świąteczny blejtram

Mam i ja swojego jelenia ;)
Nie da się ukryć, że w tym roku wśród ozdób świątecznych  królują choinka i jelonki. Motyw jelenia stał się niezwykle popularny. Choinkę już mam, przyszła więc pora na jelenia, a jeszcze nad bombką myślę.




Moja tegoroczna propozycja jelonkowa nie każdemu może się podobać – głównie ze względu na kolory, może nastrój…. ale ja takie bardzo lubię J  



To kolejny świąteczny blejtram, dość duży, bo i jelonek duży, wszystko się pięknie mieni, dużo brokatu i złoceń (a przecież złota tak nie lubię), co idealnie sprawdza się w świątecznych projektach.




Do tego trochę naturalnych dodatków, produktów Artistiko, mediów i oryginalna świąteczna ozdoba gotowa. 


Ciekawa jestem bardzo, jak się Wam moja propozycja podoba.



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com









Komentarze

Popularne posty