Pastelowa latarnia

Niestety nie każdemu pisane jest zobaczyć w te wakacje mewy, morze i prawdziwą latarnię. A jednak każdy - te morskie klimaty - może mieć w zasięgu wzroku i na wyciągniecie ręki!


Moja komoda od jakiegoś czasu prezentuje się nadzwyczaj wakacyjnie, jednak nie omieszkałam zrobić sobie kolejnej, bardzo letniej dekoracji, którą stworzyłam wykorzystując jedynie produkty Artistiko i kilka zwykłych patyczków :)





Kolory lata, to dla mnie zdecydowanie biel i błękity. Wszystkie odcienie nieba i wody. W takich tonacjach utrzymałam swoje latarnie, które idealnie wprost prezentują się na mojej komodzie w pokoju dziennym.



Myślę, że byłyby też extra dekoracją w pokoju małego marynarza, a w towarzystwie muszelek oraz rozgwiazdy także i łazienki :)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty