Suknia w stylu steampunk

Witajcie!
Choć za oknem słońce grzeje ja dziś będę chciała Was nieco ubrać J.
Dziś propozycja dla miłośniczek stempaunkowych sukien. Dzięki temu, że wszystkie kolekcje formatek hdf Artistiko świetnie do siebie pasują możemy stworzyć nietypową kolekcję odzieżową ;)! Dziś połączymy ze sobą elementy kolekcji Mechanical, With love i stworzymy projekt sukni.


Do stworzenia projektu steampunkowej sukni użyłam tabliczki pionowej nr 1, którą pomalowałam gesso. Następnie przy pomocy szablonów wykonałam tło. Poszczególne elementy sukni wykonane są z formatek hdf Artistiko oraz wielu dodatków, które miałam pod ręką: gaza, tektura falista, pasta pozłotnicza i złota konturówka.





Mam nadzieję, że dzisiejszy praca zainspiruje Was do tworzenia kolejnych stemapunkowych kompozycji. 




Życzę Wam fantastycznych pomysłów. Nie zapomnijcie pochwalić się nim w naszej artistikowej grupie na Facebook ART GRUPIE ARTISTIKO.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty