Mediowy Art Journal

Hej hej, tu Anai - po raz pierwszy na blogu Artistiko.

Na moją pierwszą inspirację wybrałam bazę albumową. Miałam ostatnio ochotę na robienie sobie nowego Art Journala i uznałam, że taka właśnie baza sprawdzi się idealnie. 



Odpowiada mi jej rozmiar, a możliwość rozpięcia kółek i wyjęcia poszczególnych stron na czas pracy - to duże ułatwienie.


Jestem wielką fanką mediów, więc i tutaj poszalałam trochę z różnymi technikami.
Po pierwsze - wypróbowałam w końcu nowe maski Artistiko - są odpowiednio sztywne, doskonale wycięte i sprawdziły się w 100%. Po drugie oczywiście sięgnęłam po hdf-owe kształty i napis, żeby ułożyć z nich kompozycję na okładce. Całość pokryłam farbami i zabawiłam się w różnego rodzaju przetarcia, a wystające elementy pokryłam woskami tworząc na nich trochę metaliczny, a trochę podrdzewiały efekt.





Już nie mogę się doczekać tworzenia wpisów w moim nowym Journalu.
Jak się Wam podoba?

Pozdrawiam
Anai


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

 Rury

Komentarze

Popularne posty