Wspomnienia z wakacji

Hej, 
jak pewnie wszyscy ze smutkiem zauważyli wakacje i piękna pogoda dobiegły końca równie szybko, jak się zaczęły. Właśnie dlatego warto wywołać kilka (lub kilkanaście - w moim przypadku) zdjęć i zachować wspomnienia w albumie z wakacji.
Nie mogłam zdecydować się na kilka zdjęć więc wywołałam ich ok 50... i zmieściłam je w jeden, konkretnych rozmiarów album hdf od Artistiko :)


Użyłam papierów o mocno morskich klimatach. Do tego idealna kolekcja Ahoj! nie mogło się nie udać :). W środku znajduje się pełno przekładek, a okładkę stanowi pudełeczko z harmonijkowym albumem w środku, na którym to umieściłam zdjęcia widoków i pięknych budowli, które mieliśmy okazję zobaczyć :).





Każdy album, który wykonuję jest przeznaczony dla mojej córki, żeby kiedyś chętnie sięgnęła i popatrzyła na tradycyjnie wywołane zdjęcia przyklejone tak, aby nie można było ich porozdawać cioci, babci, wujkowi itd. Dlatego moje albumy zawierają zapiski, śmieszne wyrażenia mojego dziecka, drobne rysunki, które bardzo chce wykonywać, żeby mieć wkład w pracę:)
Świetna zabawa i do tego cudowna pamiątka.



Pozdrawiam !




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty