Przytulna kartka / Cozy Card + TUTORIAL

Hej :)

Przybywam do Was dzisiaj z moim pierwszym w historii filmem. Kartka jest urocza, pełna dodatków hdf z najnowszej kolekcji Artistiko 'Cozy Christmas' oraz kolekcji 'Sweet Home' :). Papier postrzępiłąm i nakleiłam na bazę kraftową. Embossingiem na gorąco wykonałam gałązki świerku, kolejne nakleiłam 'na surowo' gdyż ich kolor idealnie współgrał z papierem, dzwoneczki podrasowałam złotą pastą. Maska, której użyłam także należy do najnowszej kolekcji i świetnie sprawdziła się w tej scrapowej pracy. Chlapnięcia i wybielenie. To wszystko. Łatwo, szybko i przyjemnie bo tak właśnie pracuje się z hdfkami ;)

Hi :)

I come to you today with my first film ever. The card is charming, full of hdf additions from the latest Artistiko collection 'Cozy Christmas' and 'Sweet Home' collection :). I fryed the paper and glued it on a kraft base. I made spruce branches with embossing, I glued the next ones 'raw' because their color matched perfectly with the paper, I adjusted the bells with golden paste. The mask I used also belongs to the latest collection and was gread in this scrap work. Splashes and whitening. That's all. It is easy, fast and pleasant because that's how you work with hdfs :).







TUTORIAL:



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty