Tag z ptaszkiem / Tag with a bird + FB LIVE

Witajcie,
Niezwykle miło mi było spotkać się z Wami na żywo i wykonać dla Was projekt z użyciem nowości od Artistiko.

W kilku słowach przypomnę jak powstała prezentowana praca. 
Papier do scrapbookingu przykleiłam klejem do decoupage i zalakierowałam. Zewnętrzną część ramki zagessowałam i nałożyłam wzór z maski za pomocą pasty modelującej. Ramkę pomalowałam farbą kredową i postarzyłam za pomocą pudrów antycznych. Poza kadrem dodałam jeszcze nieco bitumu. 

Klatkę zagessowałam, pomalowałam brązową farbą akrylową i postarzyłam pudrami. Ptaszka pomalowałam pudrami antycznymi, a łańcuszek pomalowałam czarnym gesso i także delikatnie położyłam ciut pudru.

Welcome,
It was a great pleasure to meet you live and do a project for you using the news from Artistiko.

In a few words, I will remind you how the presented work was created. I glued the scrapbooking paper with decoupage glue and varnished it. I painted the outside of the frame with gesso and applied the pattern from the mask with modeling paste. I painted the frame with chalk paint and aged it with antique powders. I added some bitumen in addition to the frame.

I painted the cage with white gesso, then with brown acrylic paint and aged it with powders. I painted the bird with antique powders and the chain with black gesso and I also gently put some powder on it.









Mam nadzieję, że tag Wam się podoba. Uściski serdeczne
I hope you like the tag. Warm hugs
Wasza Karola / Your Karola
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty