Kartka Vintage Meadow / Vintage Meadow Card

Witajcie!
Mam na imię Magda i przez najbliższe sześć miesięcy będę miała przyjemność inspirować Was na blogu Artistiko.

Na nasze pierwsze spotkanie postanowiłam przygotować kartkę korzystając z papierów z niesamowitej kolekcji “Vintage Meadow”. Brzegi papieru postarzyłam za pomocą nożyczek i brązowego tuszu, a powierzchnię papieru dodatkowo ozdobiłam folia do złoceń w odcieniu różowego złota.

Następnie ułożyłam kompozycję z papierowych kwiatów, zdjęcia, sizalu oraz uprzednio pomalowanych elementów hdf. Całość uzupełniłam chlapnięciami 
czarnego tuszu akrylowego.

Hello everyone!

My name is Magda and for the next six months I’ll have the pleasure to inspire you on the Artistiko blog.

Today I’m sharing with you a card created using papers from the amazing “Vintage Meadow” collection. I aged the paper edges using scissors and brown vintage ink and decorated the paper surface with some gilding foil in a shade of rose gold. 

I arranged a composition using paper flowers, sisal, vintage photo and some lovely hdf elements. For the finishing touch I added spatters of black acrylic ink.





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Kwiaty 4 - zestaw Hdf
Klatki - zestaw Hdf
Alleluja - zestaw napisów Hdf


Komentarze

Popularne posty