Opowiedz swoją historię / Tell Your Story

Witajcie!

Dzisiaj dzielę się z Wami projektem wykonanym na bazie dużego heksagonu HDF.
Pracę zaczęłam od oklejenia bazy papierem z kolekcji “Vintage Meadow” i nałożenia na papier dwóch warstw transparentnego gesso. Po wysuszeniu bazy naniosłam na nią wzór heksagonów za pomocą szablonu i grafitowej pasty strukturalnej, a następnie pochlapałam tło mgiełkami w odcieniach miedzi i złota.

Wszystkie ozdoby z hdf i żywicy pomalowałam czarnym gesso i przykleiłam medium żelowym.
Koloru nadałam woskami metalicznymi, a otrzymane rudości spodobały mi się do tego stopnia, że postanowiłam tylko rozświetlić projekt farbami metalicznymi i chlapaniami białym i czarnym tuszem akrylowym.
Hi there!

Today I’m sharing with you a project created on hexagon shaped HDF base.
I started off by gluing a paper from the “Vintage Meadow” collection to the base and covered it with two layers of clear gesso. When the base was dry enough, I added hexagon pattern using stencil and graphite paste and added some colour to the background using mists in copper and gold.

I covered all of the embellishments with a layer of black gesso before I started creating composition.

I applied the colour using waxes and I liked the rustiness achieved so much, that I decided to keep my project monochromatic. I added some highlights using metallic paints and at the very end I added some splatters of black and white acrylic ink.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty