Magiczna pergola / Magic pergola

Cześć,

Lubicie magię? Jako dzieci, lub trochę później, poznaliście magiczne wejście na ulicę Pokątną, do Narnii, do Thornu?

Ja uwielbiam zaczytywać się w tego typu opowieści i jak zobaczyłam latarnię z kolekcji My Garden, to od razu wiedziałam, że stworzyć własną magiczną krainę. Wykorzystałam w niej bazę pergolę i kilka HDFowych dodatków.

1. Pomalowałam bazę czarnym gesso
2. Metalicznymi mgiełkami i farbami stworzyłam iskrzące magią niebo
3. Drugą część Pergoli pokryłam pastą papierową oraz pastą do spękań. Po wyschnięciu pomalowałam je przy pomocy mgiełek oraz wosków
4. Przygotowałam HDFy i odlewy – każdy element był osobno ozdabiany
5. Na koniec wszystko skleiłam i gdzieniegdzie dodałam glossy accents – aby zamrozić magię
Zrobiliście już coś magicznego z tej kolekcji?


Hi,

Do you like magic? As kids, or slightly later, have you found secret passage to Diagon Alley or to Narnia? 

l to drift away into such stories and ever since I saw the lantern from My Garden collection, I instantly knew that I want to create my own magical land. I used Pergola base and a couple of HDF addons.

 A few words about how I created that project:

1. The base was covered in black gesso,
2. Sparkly sky was created with metallic paints and mists,
3. The second part of Pergola was covered with paper paste and crackle paste. After drying, it was painted with waxes and mists,
4. HDF parts and castings were all separately finished,
5. Finally, it was all glued together, glossy accents was applied here and there to sustain magical look.
Have you made something magical with that collection already?











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com
 Taczki - zestaw Hdf

Komentarze

Popularne posty