Ogrodowa ramka / Garden frame

Hej,

Dziś przychodzę do Was z ramką na zdjęcie, które zrobiłam w zeszłym roku swojej córce. Były to pierwsze pomidory jakie wyhodowałyśmy w naszym pierwszym ogrodzie :) Wypadało uwiecznić moment, gdy sprawdzałyśmy jak pięknie pachną.

Ramkę hdf pomalowałam farbą białą, jasno zieloną oraz ciemno zieloną. Wycięłam elementy z papieru z najnowszej kolekcji Artistiko "My Garden". Ułożyłam kompozycję z papierowych elementów oraz z elementów hdf. Wszystko pochlapałam i postemplowałam całość.

Skleiłam wszystko na dystans, a następnie brzegi okleiłam papierem.

Tak wygląda mój projekt :)

Miłego Dnia.


Hi,

Today I come to You with a photo frame that I took last year for my daughter. We had first tomatoes that we grew in our very first garden :) It was woth capturing the moment when we checked how beautiful they smell.

I painted the hdf frame with white, light green and dark green paint. I cut out elements from paper from the latest collection of Artistiko "My Garden". I composed the composition from paper and hdf elements. I splashed and stamped the whole thing.

I glued everything at a distance, and then covered the edges with paper.

This is my project :)

Have a nice day.












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty