Kartka okazjonalna / Occasional card + YouTube TUTORIAL

Cześć,

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją romantyczną odsłonę. Zakochałam się w kolorystyce Boho Story, tzn. w różach, brązach i beżach i postanowiłam zrobić uniwersalną kartkę, którą można wykorzystać na wiele okazji. Kolorystycznie dopasowałam do kolekcji kwiata – jest duży i stanowi główny element kompozycji. Idealny okazał się napis ‘Moc życzeń’, dzięki któremu można kartkę podarować z okazji zarówno urodzin, rocznicy ślubu i każdej innej.

Elementy z hdf (napis i dmuchawce) zaembossowałam na różowo, tak aby pasowały do papierów. Pracę wykończyłam podkładając pod kwiat gazę – dzięki czemu dodałam pracy lekkości. Ponadto wykorzystałam listki wycięte wykrojnikami, brokatowy, złoty splash oraz złote mikokulki. Kilka złotych dżetów i kartka gotowa. Jeżeli jesteście ciekawi jak powstawała ta kartka krok po kroku zapraszam na film.

Hello,

today I’d like to present you my romantic soul. I fell in love with colors of Boho Story Collection – beiges, pinks and browns.  I decided to prepare occasional card. The main element of the card is big, pink flower. The quote ‘Moc życzeń’ fits really perfect to every occasion: birthday, wedding anniversary and other.

I embossed with pink powder the hdf elements – text and dandelions. I put a little bit of gauze underneath the flower to make the composition more soft. Moreover, I added some paper leaves, gold and glitter splashes and gold microbauls. If you are interested, how the card was made step-by-step I prepared the film, which is available on Artistiko’s YT channel.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty