Notes / Notebook + Facebook live tutorial

Witajcie.

Mam dziś dla Was zdjęcia notesu z samoprzylepnymi karteczkami, który wykonałam na wtorkowym live. Dobrze mi zrobiło posprzątanie biurka z zalegających resztek produktów. Przyznam się, że tak mi się spodobało nasze spotkanie, że tuż po nim zrobiłam jeszcze jeden notes.

Powiedzcie mi czy też tak macie, że zbieracie różne drobiazgi do pudełeczek, szufladek, słoików? Ja prawie zawsze kończąc projekt mam drobiazgi, które lądują w szufladzie. Zbieram niektóre rzeczy latami. Zaproponowane przeze mnie notesy są doskonałym pomysłem na wykorzystanie tych wszystkich materiałów, resztek papieru, drobnych elementów hdf, pojedynczych kwiatków.  Zaplanuj sobie chwilę na ponowne obejrzenie nagrania i zrobienie notesów. To doskonała kreatywna zabawa i  ćwiczenie kompozycji.

Welcome.

Today I have for you photos of a sticky note notebook that I made on Tuesday live. It was good for me to clean the desk of any residual products. I must admit that I liked our meeting so much that I made another notebook right after it.

Tell me, is it that you also collect various trinkets for boxes, drawers, jars? When I finish a project, I almost always have trinkets that end up in a drawer. I collect some things for years. The notebooks proposed by me are a great idea to use all these materials, scraps of paper, small HDF elements, individual flowers. Take a moment to watch the video again and make notebooks. It's great for creative fun and composition practice.











Pozdrawiam Was serdecznie 
Yours sincerely
Magda Donat

LINK DO TUTORIALU

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty