Zimowa latarenka / Winter Lantern

Przychodzę do Was dzisiaj z mroźną inspiracją z wykorzystaniem nowości od Artistiko.

Tym razem za bazę posłużyła mi latarenka, do której ozdobienia użyłam szablonu i pasty piaskowej – imitującej śnieg. Dodatkowe elementy z hdf-u również przyozdobiłam pastą. Całość pomalowałam a po wyschnięciu przybieliłam prawie suchym pędzlem, dzięki czemu uwidoczniła się faktura, którą stworzyłam. Następnie całość skleiłam i ozdobiłam gazą, sztucznym śniegiem, brokatem oraz cekinami.  

Jak Wam się podoba stworzony przeze mnie mroźny krajobraz?

Hello guys.

I come to you today with frosty inspiration using new products from Artistiko.

This time, I used a lantern as the base, for which I used a template and sand paste - imitating snow. I also decorated the additional HDF elements with paste. I painted the whole thing and after drying it I whitened it with an almost dry brush, thanks to which the texture I had created became visible. Then I glued the whole thing together and decorated it with gauze, artificial snow, glitter and sequins.

How do you like the frosty landscape I have created?











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty