Leśny obóz z kolekcją HDF 'LET'S CAMP'/ Forest camp

Witajcie kochani.

Zapewne widzieliście już najnowsze kolekcje od Artistiko. Ja zakochałam się w kolekcji LET'S CAMP i dlatego właśnie to ona poszła na pierwszy ogień.

Wykorzystałam średnią bazę buta. Podstawę okleiłam papierem scrapowym a nakładkę pomalowałam pastą rust efekt. 

Poszczególne HDF-ki zabezpieczyłam gesso a następnie pomalowałam. 

Uwielbiam stosować w pracy naturalne dodatki, dlatego i tym razem nie mogło zabraknąć gałązek, szyszek, mchu, porostów i korzonków, dzięki którym udało mi się stworzyć leśny krajobraz. 

Dajcie znać, co myślicie o takich projektach. 

Buziaki

Alice on the moon


Hello dears.

You've probably already seen the latest collections from Artistiko. I fell in love with the LET'S CAMP collection and that's why it was the first one.
I used the medium base of the shoe. I covered the base with scrap paper and painted the overlay with rust effect paste.

I secured the individual HDFs with gesso and then painted them.

I love to use natural additives at work, so this time I couldn't miss twigs, cones, moss, lichens and rootlets, thanks to which I was able to create a forest landscape.

Let me know what you think about such projects.

Kisses

Alice on the moon









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty