Skrzynka w nadmorskim stylu / Seaside style box

Nowe kolekcje Artistiko zwiastują nadejście ciepłych dni: lata, wakacji i podróży. W dzisiejszej inspiracji postanowiłam wykorzystać kolekcję Summer Vibes do ozdobienia nowej bazy hdf: skrzynki

Pomalowałam ją i mniejsze elementy hdf białym gesso i wycieniowałam kilkoma kolorami farb: beży i brązów oraz niebieskiego, delikatnie musnęłam też złotym woskiem. Użyłam maski z wzorem "Bąbelki" do tła. 

Dookoła okleiłam skrzynkę grubym skręconym sznurkiem, który kojarzy mi się z żeglarską liną. Dodatkowo muszlę od środka wykleiłam papierem skrapowym. Przecierki, kamyczki, gaza, chlapania i piasek uzupełniły całość. Mam nadzieję, że czujecie już ciepły powiew nadchodzącego lata…


New Artistiko collections herald the arrival of warm days: summer, holidays and travel. In today's inspiration, I decided to use the Summer Vibes collection to decorate a new hdf base: a box. 

I painted it and smaller HDF elements with white gesso and shaded it with several colors of paint: beige, brown and blue, and lightly touched it with gold wax. I used a mask with a "Bubbles" pattern for the background. 

I wrapped the box around it with thick twisted string, which reminds me of a sailing rope. Additionally, I lined the inside of the shell with scraping paper. Wipes, pebbles, gauze, splashes and sand completed the whole. I hope you can already feel the warm breeze of the coming summer...

 










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty