Kartka ślubna dla nowożeńców

Witajcie kochani! 
Sezon ślubny w pełni. I dziś taka też tematyka mojego nowego projektu dla Artistiko. Kartka ślubna dla nowożeńców z cudownym napisem #hdf i prześlicznymi dodatkami Artistiko, oraz papierem do scrapbookingu z kolekcji Craft O'Clock.

Hello, beloved!
The wedding season is fully. And today is also the subject of my new project for Artistiko. Wedding card for newlyweds with the wonderful #hdf inscription and lovely additions of Artistiko, and scrapbooking paper from the Craft O'Clock collection.



Przygotowałam bazę papierową. Powycinałam papier do scrapa i postrzepiłam brzegi. Przykleiłam kolejne warstwy przekładając koronką. Nakleilam wyciętą serwetkę.
Dodatki i napis #hdf pomalowałam białym gesso a potem użyłam tuszu i pudru do embossingu. Gotowe hdfki przykleiłam przy pomocy heavy body gelu. Zrobiłam kompozycje z kwiatów z foamiranu, sizalu i starej koronki. A na koniec dodałam kryształowe kaboszony.

I prepared a paper base. I cut out scraper paper and torn off the edges. I glued the next layers, I added a lace. I put a cut napkin on it. I covered the hdf lettering and additions with a white gesso. I put the ink and embossing powder. I glued the finished hdf with a heavy body gel. I made compositions from foamiran flowers, sisal and old lace. And finally, I added crystal cabochons.




Tak powstała kartka którą dołączę do prezentu ślubnego. Mam nadzieję że się spodoba. 
Dodatki i napisy #hdf są rewelacyjne do prac scrapbookingowych.. Są cudownym detalem który dopełnia kompozycję i całą pracę.

This is how the card was created and which I will join the wedding gift. I hope you like it.
Additions and subtitles #hdf are fantastic for scrapbooking works .. They are a wonderful detail that complements the composition and all the work.



Pozdrawiam i do zobaczenia/ Greetings. And see you soon!
Kasyopea Art


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty