Pastelowy banerek / Pastel banner

Hej hej :)
Dziś w bardzo wiosennym nastroju chciałabym Wam zaprezentować delikatny, lekko pastelowy banerek, który stworzyłam z wykorzystaniem hdfków z Artistiko. 
Wykorzystałam dwa banerki - większy i mniejszy - jako bazy i okleiłam je delikatnymi papierami firmy Craft o'Clock. Następnie stworzyłam wiosenną kompozycję, a chcąc utrzymać tę delikatną kolorystykę zadbałam o to, żeby wszystkie elementy były delikatnie rozbielone. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym się trochę nie pobawiła mediami ;) Niech Was nie zwiedzie słodka i delikatna kolorystyka. Są tu farby, mgiełki, stemple, tuszowanie, chlapnięcia i woski :) Tyle tylko, że utrzymane tym razem w pastelach.
Mój banerek nie ma jeszcze konkretnego przeznaczenia, ale myślę sobie, że ładnie by się nadawał do pokoju dziecięcego. Jak myślicie?

Hello hello :)
Today I'd like to show you my newest work with hdf elements from Artistiko - soft pastel hanging banner.
I used the banner base in two sizes here - covered with scrapbooking papers from Craft o'Clock company.
Then I made a small spring composition on top and I wanted to make it delicate and light - like the papers, so I made sure that all the elements where brightened up with white paint. My favourite techniques are mixed media, so that is quite obvious that I couldn't stop myself from using paints, mists, stamping, inking, splattering and waxes :) They are all here - but I made sure to keep the colors soft and pastel.
This banner could be a nice decor in the childrens room. Don't you think?








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty