Mechaniczne koło / Mechanical circle

Cześć wszystkim, 
Zrobiłam dzisiaj dla was koło z trybikiem, dużą ilością rur, zaworów i cyferek. Po wszystkich Wielkanocnych dekoracjach musiałam zrobić coś mechanicznego z metalowymi elementami :) Pokryłam całość białym gesso i pokolorowałam mgiełkami, tym razem przykleiłam wszystko klejem na gorąco. Dodałam cienką warstwę białego gesso i pochlapałam wszystko na biało, czarno i brązowo.
Mam nadzieję że się wam podoba:)

Hi everyone!
I made for You today a circle with year on it and a lot of pipes, gears, vavles and numbers :).
After all Easter decorations I had to make something mechanical :) with metal elements. I covered everything with white gesso and colour it with mist in shadows of black and brown. This time I glued everything together with hot glue. I add a thin layer of white gesso I splashed my work with white, black and brown dots. I hope You like it :)








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty