Królikowa ozdoba wielkanocna/ Rabbit Easter decoration

Witajcie!

Chciałabym Was dzisiaj zaprosić na moją kolejną inspirację, w której wykorzystałam wielkanocne nowości zarówno z HDF, tekturek, jak i szablonów.

Powstała ozdoba wielkanocna, w której wykorzystałam dwa rozmiary królików z HDFki, największy i średni. Okleiłam je napierw papierem scrapowym, a potem za pomocą szablonów zrobiłam wzór. Każdy królik ma inny wzór szablonu. Oba króliki są umieszczone na podstawce dedykowanej do większego królika. Żeby było jeszcze bardziej wielkanocnie dodałam jeszcze tekturki pisanki z dwóch zestawów i kurkę. Dodałam oczywiście kwiaty z foamiranu w takich typowych wiosennych kolorach, elementy wycięte z kolekcji, z której korzystałam. Na koniec króliki dostały jeszcze wstążeczki. 

Mam nadzieję, ze spodoba Wam się moja wielkanocna inspiracja

Hello!

Today I would like to invite you to my next inspiration, in which I used Easter novelties both from HDF, New chipboards and stencils. An Easter decoration was created, in which I used two sizes of HDF rabbits, the largest and medium. I glued them first with scrap paper, and then I made a pattern using stencils. Each rabbit has a different stencil design. Both rabbits are placed on a stand dedicated to the larger rabbit. To make it even more Easter, I added cardboard Easter eggs from two sets and a hen. Of course, I added foamiran flowers in such typical spring colors, elements cut out from the collection I used. Finally, the rabbits got ribbons. 

I hope you enjoy my Easter inspiration







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty